Blog

KAYAK BAR
By in

KAYAK BAR

Da jeg startede på Kayak Bar havde vi ikke et samlet system til alle vores ordrer. Det meste foregik i Excel, Outlook og E-conomics. Med stigende antal besøgende i både vores bar og restaurant, til events, selskaber og kajakudlejning satte vi os for at finde ét samlet system, som kunne håndtere alle vores projekter fra start til slut – Dét fandt vi i OCTOPUS.

Vi havde et nemt skifte og alle ansatte var hurtigt i gang på den simple og intuitive OCTOPUS-platform. Skiftet har betydet en fast struktur, så vi bl.a. undgår de fleste menneskelige fejl under travlhed – og med online betalingsmodul sparer vi også tid. 

Det giver os samtidig en tryghed, at vi kan sikre os, at regninger straks bliver betalt.

Vi er storforbrugere af bookingdelen og kasseapparatet. Systemet giver os altid det fulde overblik og så har vi utrolig nemt ved at oprette begivenheder. Med online booking-modulet kommer gemte events straks til salg på vores hjemmeside, så vi ser lynhurtigt både bookinger og betalinger tikke ind automatisk. Det giver os igen store tidsbesparelser, at vi hverken skal oprette og registrere gæster samt holde øje med betalinger eller efterfølgende sende regninger. 

Jeg anbefaler OCTOPUS til alle i branchen, store som små, som gerne vil have et totalsystem, som giver større økonomisk sikkerhed samt mere tid til personlig gæstebetjening. 

Operational Manager hos Kayak Bar, Kashan Robins

TAK

Tak til alle vores kunder for støtten – og ikke mindst feedback i form af fx disse anbefalinger.
Dem er vi både glade for og utrolig stolte af.
GLAMSBJERGHUS
By in

GLAMSBJERGHUS

Vi anbefaler OCTOPUS, fordi det er et rigtig godt system. Det er pålideligt, har en masse god udvikling bag sig – og ikke mindst nemt for os at bruge og oplære kolleger i.

Vi er især glade for funktionerne ved bookinger. Dette gælder både i forbindelse med udlejning af vores lejligheder samt når vi har selskaber og møder i huset.

Udover at være rigtig glade for systemet og dets mange muligheder, har OCTOPUS også en rigtig god support- og udviklingsafdeling. Vi møder altid glade medarbejdere, som assisterer og forklarer, hvis vi har brug for hjælp.

Receptionist, Maria & Hotelchef, Andreas hos GlamsBjergHus

TAK

Tak til alle vores kunder for støtten – og ikke mindst feedback i form af fx disse anbefalinger.
Dem er vi både glade for og utrolig stolte af.
LØGSTØR PARKHOTEL, LØGSTØR BADEHOTEL SAMT NILLES KRO
By in

LØGSTØR PARKHOTEL, LØGSTØR BADEHOTEL SAMT NILLES KRO

Vi har brugt OCTOPUS på vores 3 hoteller i et par år og er godt tilfredse. OCTOPUS er et brugervenligt system, som tydeligvis er udviklet i dette årti – i modsætning til de systemer, vi tidligere har brugt. Systemet er nemt og intuitivt, hvilket gør det nemmere at oplære nye kolleger, som hurtigt kan begå sig i systemet.

Vi er især glade for sammenkædningen med OTA’er, det fungerer rigtig godt. OCTOPUS opdaterer automatisk OTA’erne, så vi ikke pludselig står med overbookinger. Vi skal kun ændre tilgængelighed og priser, som automatisk sendes ud til OTA’erne, ligesom bookingerne ryger direkte ind i vores system.

 En anden meget væsentlig ting er, at OCTOPUS ikke begrænser antallet af brugere, licenser og arbejdsstationer. Det betyder, at en medarbejder faktisk kan sidde hjemme i stuen og passe reception og telefon, lave vagtplaner osv.

 Rapporter og statistikker er overskuelige og logiske – og hvis der mangler en rapport, er OCTOPUS altid villige til at lave den, som regel endda gratis.

Supporten er effektiv, venlig, imødekommende og ikke mindst yderst kompetent. Vi vil gerne anbefale OCTOPUS til alle andre i branchen.

Ejer af Løgstør Parkhotel, Løgstør Badehotel og Hotel Nilles Kro, Torben Larche

TAK

Tak til alle vores kunder for støtten – og ikke mindst feedback i form af fx disse anbefalinger.
Dem er vi både glade for og utrolig stolte af.
HOTEL BETHEL
By in

HOTEL BETHEL

OCTOPUS er et nemt og intuitivt system – og nye medarbejdere forstår hurtigt, hvordan systemet fungerer.

Vi er især glade for OCTOPUS’ nemme indrapportering til Danmarks Statistik ved blot ét enkelt klik og rengøringsappen, der hjælper os med hurtigt at få værelserne klar til ny indcheckning. Systemet er smart og fleksibelt – fordelen med det nye system er, at det er muligt at komme med ændringer og ideer til nye tiltag. Og så er det klart en fordel, at der ingen binding er på systemet.

Hoteldirektør hos Hotel Bethel, Dorte Jensen

TAK

Tak til alle vores kunder for støtten – og ikke mindst feedback i form af fx disse anbefalinger.
Dem er vi både glade for og utrolig stolte af.
HVALPSUND FÆRGEKRO
By in

HVALPSUND FÆRGEKRO

OCTOPUS er en virksomhed med ideer og visioner inden for bookingsoftware. Det er dejligt, at kassesystem, bookingsystem og konferencesystem er samlet i ét og samme program. Vi er specielt glade for den statistik, vi kan trække ud af programmet; ved hjælp af statistikken kan vi optimere egen drift. Og så er der altid hurtig hjælp at hente i supporten – det betyder meget.

Kromand v. Hvalpsund Færgekro, Peder Christian Holm Pedersen

TAK

Tak til alle vores kunder for støtten – og ikke mindst feedback i form af fx disse anbefalinger.
Dem er vi både glade for og utrolig stolte af.
DANHOSTEL
By in

DANHOSTEL

I løbet af efteråret 2019 skiftede vi 31 Danhostels over til OCTOPUS. Det, der i sådan en proces, kan virke uoverskueligt, sørgede OCTOPUS for at gøre overskueligt, både for vores 31 Danhostels – men også for hovedkontoret, som sidder med alle integrationerne fra bookingsystemerne til statistiksystemer, CRM, CMS og Rating system.

De har den bedste support med dygtige og tålmodige medarbejdere – som altid står klar til at hjælpe, hvis man er gået i stå med systemet eller har behov for at justere opsætningen.

Online og Marketingchef hos Danhostel, Anette Brylov Hansen

TAK

Tak til alle vores kunder for støtten – og ikke mindst feedback i form af fx disse anbefalinger.
Dem er vi både glade for og utrolig stolte af.