Priser og pakker

Priser & pakker

Vælg den eller de pakke(r) og tilkøbsmoduler, som passer til din virksomhed



CashBoss
Kasseapparat

295,-pr. måned
Flere betalingsmåder
Valutahåndtering
Integration med e-conomic
Kasseafstemning



RestaurantBoss
Bordbestilling

295,-pr. måned
Bestilling af borde og lokaler
Overskuelig bordoversigt
Selskabs- og dagskøreplaner
Bekræftelser på e-mail og SMS



HotelBoss
Hotelbooking

495,-pr. måned
Channel Manager
Visuel oversigt over bestillinger
Ankomst-, afrejse- og gæstelister
Overskuelige priser og ledighed



OCTOPUS
Premium

995,-pr. måned
CashBoss Kasseapparat
RestaurantBoss Bordbestilling
HotelBoss Hotelbooking
Inkl. Channel Manager

Priser & Pakker

CashBoss Kasseapparat:  DKK 295,- pr. måned

CashBoss Kasseapparat har alle de funktioner, som et moderne software kasseapparat skal have, herunder kontant betaling, betaling med kreditkort, betaling med MobilePay, betaling med gavekort, regning, værelse, valutahåndtering, splitregning og kasseafstemning.

CashBoss har et fuldstændig brugertilpasset arbejdsvindue med valgfri opsætning af produkter, farver, varegrupper og priser. Kasseapparatet er intuitivt og fleksibelt at arbejde i, og tilbyder bl.a. rettelse af tekster og priser under indtastning, som gør det muligt at oprette varer 
on the fly.

CashBoss kan også udskrive, gemme og hente kvitteringer, udskrive køkkenbonner, udskrive fakturaer samt levere kasserapporter i form af pivottabeller.

CashBoss Kasseapparat er desuden fuldt ud integrerbart med RestaurantBoss og HotelBoss. 

Mulighed for fuld integration med e-conomic. Se tilkøbsmoduler herunder.

  CashBoss - Tilkøbsmoduler


Integrer det online e-conomic bogføringssystem med OCTOPUS, og håndtering og bogføring af fakturaer og kvitteringer bliver nemmere end nogensinde. Alle betalinger linkes til kundekonti, og alle ordrelinjer, betalinger, kasserapporter og fakturaer overføres automatisk til dit e-conomic system.

Lad OCTOPUS håndtere din e-conomic-aftale – og spar penge hver måned. 

Vi hjælper dig godt på vej helt fra start, og giver dig en fordelagtig e-conomic aftale via OCTOPUS.

Du får bl.a. følgende funktioner med en OCTOPUS og e-conomic integration:

  • Ubegrænset antal transaktioner
  • Fakturering:
    • Opret og send fakturaer på e-mail
    • Design layoutet på fakturaen
    • Import af produkter
  • Bogholderi:
    • Finansbogholderi
    • Momsregnskab
    • Debitorbogholderi
    • Daglig opdatering af mere end 80 valutakurser samt automatisk bogføring af eventuelle kursreguleringer
    • Automatisk valutahåndtering
    • Eksport af data til Excel
  • Rapportering og analyse:
    • Resultatopgørelse
    • Balance
    • Nøgletal
    • Omsætningsstatistik
    • Kontokort
    • Saldobalance
    • Momsindberetning og -afstemning
    • Kreditorsaldoliste
  • Support:
    • Gratis support
    • Hjælp til at komme godt i gang
    • Sikker opbevaring af dine data ift. revisionsstandarden RS 3000 samt kontant backup og vedligeholdelse af regnskabssystem og servere
    • Åbent API
    • Gratis revisoradgang
  • Ekstra funktioner:
    • MobilePay Invoice, som gør det muligt at sende en faktura direkte til din privatkundes MobilePay-app
    • Lav din hjemmeside med Website
    • Opret og send ordrer på e-mail
    • Opret og send rykkere på e-mail
    • Elektronisk fakturering via NemHandel (EAN-faktura)
    • Design layoutet på tilbud og ordrer
    • Automatisk bankafstemning: indlæs kontoudskrift fra banken og lad systemet håndtere afstemningen
    • Eksport af leverandørbetalinger til bank
    • CSV-import af kontoudtog fra bank
    • Vælg mellem 8 interne sprog: dansk, engelsk, svensk, norsk, tysk, spansk, fransk og polsk
  • Inkluderede tillægsmoduler, som kan både til- og afmeldes i systemet:
    • Dimension: se hvordan de enkelte afdelinger præsterer, og hvor profitable de er
    • Budget: læg klare mål for virksomhedens økonomi, og følg budgettet tæt
    • Periodisering: fordel dine udgifter og indtægter over en længere periode, fx ved forsikringspræmier, leje og leasing
    • Anlægskartotek: automatisér afskrivningsprocessen
    • Abonnement: automatisk opkrævning og administration af faste betalere, fx medlemskontingenter
    • PBS: opkræv betalinger automatisk, og før indbetalingerne direkte ind i regnskabet med få klik
    • AutoBank: automatisér bogføringen af bankkonteringer; indhent automatisk banktransaktioner og indlæs kontoudskrift fra banken
  • Smart Inbox: 
    • Elektronisk modtagelse og aflæsning af fakturaer
    • Upload, kategorisér og kombinér bilag med få klik
    • Nem upload af kvitteringer

Integrer dit e-conomic bogføringssystem med OCTOPUS, og håndtering og bogføring  af fakturaer og kvitteringer bliver nemmere end nogensinde. Alle betalinger linkes til kundekonti, og alle ordrelinjer, betalinger, kasserapporter og fakturaer overføres automatisk til dit e-conomic system.

Vi kan foretage integration til din eksisterende e-conomic  aftale, uanset hvilken aftale du har.
Har du ikke en e-conomic  aftale, hjælper vi dig gerne med oprettelsen. Kontakt os på +45 73 700 100 for nærmere information.
*Læs mere om priser på 
e-conomic her

Eksempel:
e-conomic Small Business aftale til kr. 169,-/md + OCTOPUS integration til kr. 295,-/md = i alt kr. 464,-/md

Med OCTOPUS Kasseapparat har du mulighed for at integrere din NETS betalingsterminal med OCTOPUS.
I samarbejde med NETS tilbyder vi to terminaltyper til fast og trådløs brug.

Hvis dit hotel eller restaurant har en NETS indløsningsaftale, supporterer vores løsning DCC. Med DCC kan du tilbyde dine udenlandske kunder at betale i egen valuta, selvom afregning foregår i DKK. Du modtager automatisk en provision fra NETS på 1% af transaktionsværdien.

Integrationen gør også betalingsflowet mere effektivt:
– Tast betalingsdata direkte på PC-skærmen i OCTOPUS
– Tast færre betalingsdata i betalingsflowet end tidligere
– Automatisk opkrævning af gebyrer

Ring til os på 73 700 100, hvis du vil vide mere

Opret og udskriv gavekort direkte i OCTOPUS. Vælg udløbsdato, beløb og beskrivelse, og skriv en personlig tekst til modtageren.
Alle gavekort håndteres med unikke ID.

RestaurantBoss Bordbestilling:  DKK 295,- pr. måned

RestaurantBoss Bordbestilling kan håndtere flere restauranter, barer og konferencelokaler i samme software. Systemet giver et overskueligt og samlet overblik over alle bestillinger. Herunder bestilling af borde, lokaler, lokationer – med valg af antal voksne, antal børn, højstole, flag på bordet etc.

Systemet er fleksibelt at arbejde i, og tilbyder bl.a. overstyring af begivenheder, fx hvis restauranten er lukket for frokost en enkelt dag. Modulet har indbygget begivenhedshåndtering ved mærkedage og arrangementer, og kan udskrive selskabs- og dagskøreplaner for alle bestillinger, som giver et klart overblik og udgangspunkt for dagens personale.

Systemet tilbyder også e-mail/SMS-bekræftelser og påmindelser til gæsterne, samt omsætningsrapporter – ofte leveret i form af pivottabeller.

RestaurantBoss Bordbestilling er desuden fuldt ud integrerbart med CashBoss og HotelBoss.

  RestaurantBoss - Tilkøbsmoduler

OCTOPUS laver en grundtegning af restaurantens inventar, som giver et hurtigt og fleksibelt overblik over alle borde. Bordtegningerne kan nemt flyttes rundt, sættes sammen og tilpasses til dagens samlede program, herunder diverse arrangementer og serveringer.

Send automatisk tilfredshedsundersøgelser til gæsterne efter besøget. Tilfredshedsundersøgelserne kan skræddersyes efter behov og er tilgængelige på dansk, engelsk og tysk. Spørgeskemaerne er som standard udarbejdet med få, korte, relevante og overskuelige spørgsmål for gæsten.

Online bordbestilling via restaurantens egen hjemmeside. Begivenheder kan placeres i et bestemt lokale, så bookinger til den pågældende begivenhed automatisk lander i korrekt lokale.

HotelBoss Hotelbooking:  DKK 495,- pr. måned

HotelBoss Hotelbooking kan håndtere flere hoteller i samme software. 
Den smarte Channel Manager sørger for at bookinger fra online bookingportaler, såsom Booking.com, Hotels.com, Expedia og mange flere, automatisk opdateres i HotelBoss Hotelbooking. Channel Manager holder samtidig alle bookingportaler synkroniserede med både priser og ledige værelser, så overbooking undgåes.

HotelBoss Hotelbooking giver en fleksibel, visuel oversigt over værelsesbestillinger, priser og ledighed med nemt skift til andre tidsperioder og hurtig opdatering af fx priser. Systemet håndterer flere valutaer, og tilbyder desuden multibestilling af værelser, drag & drop flytning af værelser, CTRL-drag for kopiering af booking samt styring af betaler.

Softwaren er intuitiv og fleksibel at arbejde i, og muliggør bl.a. automatisk bordbestilling i morgenmadsrestauranten, og blokering af værelser, værelsesgrupper eller hele hotellet ifm. renovering eller andet.

HotelBoss Hotelbooking leverer også ankomst- og afrejselister, gæstelister samt e-mail og udskrift af bekræftelser, påmindelser samt fakturaer til gæsterne på dansk, engelsk og tysk.

Softwaren er inklusive rapporter, belægningsprocenter for værelser, værelsesgrupper og hele hotellet, booking-historik samt omsætningsrapporter – ofte leveret i form af pivottabeller.

HotelBoss Hotelbooking er desuden fuldt ud integrerbart med CashBoss og RestaurantBoss.

  HotelBoss - Tilkøbsmoduler

OCTOPUS Konferencesystem er en totalstyring af alle konferencebehov. Softwaren giver det samlede overblik over selv de mest komplekse konferencer.  

Opbyg konferencer fra A til Z. Tilknyt bestemte lokaler og lokationer til konferencen – også på bestemte tidspunkter. Dermed kan en samlet tidsplan styres og justeres i Konferencesystemet. Ekstra ressourcer i form af fx AV-udstyr og blomsterdekoration kan nemt tilføjes.
Softwaren giver også det store overblik over alle lokaler og hotelbookinger i forbindelse med konferencen. Softwaren tilbyder desuden selskabsstyring og opgavelister med beskrivelser af servering på valgte tidspunkter. Et smart værktøj ift. bemandingsplanlægning og opgavestyring blandt personalet.

Lav nøglekort til dine gæster via det smarte Salto/Wingcard adgangskontrolsystem – også på forhånd. Nøglekortene virker kun i den relevante periode.

Send automatisk tilfredshedsundersøgelser til gæsterne efter besøget. Tilfredshedsundersøgelserne kan skræddersyes efter behov og er tilgængelige på dansk, engelsk og tysk. Spørgeskemaerne er som standard udarbejdet med få, korte, relevante og overskuelige spørgsmål for gæsten.

Online bestilling via hotellets egen hjemmeside – gælder både bookinger af hotelværelser og pakkeløsninger.

Housekeeping-app’en giver en automatisk rengøringsstatus for alle værelser – også ved ’blivere’. Den smarte fotoregistrering giver en hurtig behandling af ad hoc-reparationer og glemte genstande. App’en tilbyder også noter til rengøringspersonalet, minibar-registrering og giver en nemmere bemandingsplanlægning ved fx adskilte lokationer.

Automatisk elektronisk indrapportering til Danmarks Statistik.

OCTOPUS PREMIUM: DKK 995,- pr. måned

Én samlet pakke med både CashBoss, RestaurantBoss og HotelBoss i ét og samme system.

Generelle tilkøbsmoduler til alle pakker

Smart opgavestyring integreret i ét system. Opret opgaver på gæstehenvendelser og tildel til relevante medarbejdere.
Emails kan automatisk komme ind i systemet som opgaver, som kan prioriteres og sendes videre rundt i organisationen.

Kundeemner er et softwarebaseret telemarketingværktøj til intelligent styring og vedligeholdelse af kundekontakt og kanvaslister, kortlægning af relevant marked og opbygning af pipelines. Softwaren kan tilpasses fuldstændigt den enkelte virksomheds behov og ønsker. Databasen indebærer al relevant kundeinformation, såsom kontaktperson, direkte nummer, emailadresse, noter, påmindelser for genkontakter, prioritetsangivelse af emner m.m. Al information i databasen kan findes frem vha. søgefunktionen.

Integreret timeregistrering med eksportfunktion til excel. Medarbejderne registrerer deres timer via en hjemmeside, der både kan tilgås fra pc og mobile enheder.

Opret flere brugere i OCTOPUS – også med forskellige brugertyper og adgange.