Anbefalinger

Anbefalinger fra OCTOPUS-kunder

Vi bliver så glade, når vi modtager beskeder fra kunder, hvis hverdag er blevet nemmere med den intelligente software fra OCTOPUS.
Her er et udpluk af anbefalinger.

Ring +45 73 700 100 – for mere information, og flere referencer.

OCTOPUS har betydet, at vi ikke behøver at have personale, der decideret er uddannet receptionister, fordi det er så let og enkelt at gå til. Det er overskueligt og kan det, vi har behov for her på stedet for at kunne huse vores gæster og tage imod dem på bedst mulig måde. Det virker ufattelig godt med samarbejdet op til Channel Manager. Vores andre bookingagenter, der kan booke på hotellet, går direkte i systemet og tildeler selv værelser. Så der er aldrig overbookinger. Vi skal ikke tænke på de ting - Det er fantastisk.


Elise Bender
Supervisor hos Hotel 6400
Det bedste der skete for os i 2017 var, at vi fandt OCTOPUS. Verdens bedste og mest brugervenlige system at arbejde med. Slut med at holde øje med hvor mange hotelværelser der er tilbage samt at flytte rundt på dem imellem bookingplatformene. Et let overblik med rengøring af værelser og et godt kasseapparat, der er integreret sammen med e-conomic. Nu har vi tid til det, vi brænder for, nemlig vores gæster. Vi kan på det varmeste anbefale OCTOPUS.




Esbern Juhl & Thomas Havskjær
Ejere af Godstedlund B&B
Jeg var ikke tvivl om at skippe mit tidligere system, og i stedet få OCTOPUS, da jeg fandt det på nettet. Og det kunne kun blive godt, når direktøren selv var både hotelejer og IT-udvikler.
OCTOPUS er meget fleksibelt og nemt at bruge. Jeg har mere tid og ro til mine gæster. Jeg har været med næsten fra starten, og jeg er meget positiv over den udvikling, som virksomheden er igennem. Det er også til gavn for mig og Femmasteren.
Supporten er altid hjælpsom og venlig. Den største gave ved OCTOPUS har været den lille knap, som hedder ’Indberetning til Danmarks Statistik’; for hvor det før kunne tage timer at finde ud af sammentællingen, tager det nu kun 10 sekunder at indberette.
Ulla Nørgaard
Ejer af Femmasteren
Skiftet til OCTOPUS har betydet, at vi med langt mere ro i maven kan stå herude i hyttebyen, tale med gæsterne og koncentrere os om det, vi egentlig skal koncentrere os om, nemlig at gæsterne har det godt. Tidligere var vi meget mere låst til manuelt at skulle taste bookinger ind. Nu kan vi med sindsro stå herude blandt gæsterne, fordi bookingerne selv hopper ind i OCTOPUS-systemet.

Én af de mest fantastiske ting ved OCTOPUS er, at det er så intuitivt at bruge. Jeg kan se, at alle vores nye medarbejdere synes, det er ligetil, og det ligner noget, de kender i forvejen.
Camilla Dvinge
Medindehaver af Dancamps
Vi skiftede til OCTOPUS i maj 2018 - efter længere tids overvejelse. Et skifte fra et stort og gammelt til et ungt og dynamisk system er ikke uden udfordringer, da forandring som oftest kræver brud med vaner, nye arbejdsgange og accept af, at der indledningsvist ikke kan trækkes de helt samme data.
Vi har siden skiftet, oplevet en service ud over det sædvanlige – med et team af venlige, smilende og glade medarbejdere, der hele vejen igennem har taget imod os med åbne arme og en stor hjælpsomhed – som gør hele forskellen. Vi kan varmt anbefale OCTOPUS til andre hoteller.
Brit & Christian Petersen
Ejere af Residens Møen
OCTOPUS er et brugervenligt system, der giver et rigtig godt overblik. Jeg er særlig glad for integrationen mellem værelserne og restauranten - det gør mit job meget lettere.
Anja Sichau
Receptionist på DET GAMLE RÅDHUS

Samarbejdet mellem Dancamps & OCTOPUS

Hør hvorfor Camilla Dvinge mener, at samarbejdet med OCTOPUS har gjort hverdagen nemmere på hendes forskellige campingpladser.