Udover drift af hotel og restaurant samt take-away har vi også mange events i højsæsonen; Konfirmationer, bryllupper, koncerter m.m. Det er derfor særdeles vigtigt for os, at vi har et totalsystem som vi kan stole 100% på. For at vi kan det, skal vi alle bl.a. være trygge i brugen af det, ikke opleve nedbrud, have korrekt integration til vores OTA’er, have nemt ved at oplære nye ansatte under travlhed m.m. Med OCTOPUS er vi hélt rolige; Systemet er utrolig logisk og nemt at oplæres i, vi oplever ikke nedbrud, de forskellige integrationer fungerer upåklageligt – og ikke mindst automatisk.
Som de jyder vi jo er, er det selvfølgelig også en rar følelse at lave en god handel. Med OCTOPUS har vi både fået et billigere OG markant bedre system end hos tidligere udbyder. Med både travle og stille perioder, er det desuden en fordel for os, at vi har ubegrænset antal brugere. Da vi ikke skal betale pr. bruger har alle vores ansatte derfor adgang til OCTOPUS – mange også via mobilen, som vi benytter meget.
Med vores 16 værelser kunne vi hurtig føle os meget små og overset ved vores tidligere udbyder. Sådan har det aldrig været ved OCTOPUS; Her bliver vi altid taget seriøst. Derudover er deres team både superhurtige, meget dygtige og ikke mindst realistiske vedr. tidsplaner for nyudvikling, for at systemet passer til vores behov. De holder altid, hvad de lover, og det er aldrig langt ude i fremtiden, at vi kan forvente de nye funktioner er aktive i vores ende af systemet.
Det er tydeligt at mærke, at OCTOPUS selv er en del af branchen med ejerkredsens restauranter og hoteller. De ved, hvor vigtigt en hurtig og individuel tilpasning samt god service er. Vi blev anbefalet OCTOPUS af en kollega i branchen og kan nu stemme i med samme ord, som dengang vi hørte om det smarte system: ”Skiftet til OCTOPUS har vi aldrig fortrudt”.
TAK
Dem er vi både glade for og utrolig stolte af.