Populære moduler

kasseapparat:

E-MENU

E-MENU er kort fortalt dit menukort direkte på gæsternes mobiler.
Med menukortet på gæsternes mobil er det slut med unødig ventetid, før de kan bestille. Gæsterne får en direkte vej til køkkenet og baren, så bestillingen går hurtig igennem, og giver samtidig tjeneren mere tid til den personlige service. 

Der genereres en QR-kode til hvert bord, som gæsterne nemt kan scanne med deres mobiler. På den måde kommer de ind og ser jeres menukort med overskrift, beskrivelse, tekst og pris. Herfra kan de sende bestillinger til køkkenet, samtidig med at være hygiejnemæssigt bedre stillet, da eneste kontaktflade er egen mobil.

Take away shop

Systemet fungerer som en online shop med jeres egne produkter, hvor jeres kunder kan lave en bestilling og sende direkte til restauranten. På ordren kan det bl.a. fremgå, om ordren er betalt online, specielle ønsker og evt. levering. Ordren printes automatisk i restauranten.

Udover alm. Take Away, kan systemet også være ideelt i mange andre sammenhænge: – Fx hvis en hotelgæst ønsker morgenmaden bragt op, hvis der skal serveres en flaske bobler ved ankomst osv. Det er kun fantasien, som sætter grænsen.

Take Away Odresystem er selvfølgelig fuld integreret til
OCTOPUS-systemet, som I kender det.

Hotel:

Housekeeping-app

Giver automatisk rengøringsstatus for alle værelser – også ved ’blivere’. Giv dit rengøringspersonale en mere effektiv arbejdsgang med vores Housekeeping app. gør det nemt for dig at holde styr på status på alle værelser – både dem, hvor gæsterne rejser og dem, hvor de bliver.

Udover at app’en fungerer som elektronisk rengøringsliste, kan I også registrere glemte genstande eller reparationer, der skal foretages på værelserne.

Automatisk indrapportering til
Danmarks statistik

Når man har over 40 sengepladser, skal man hver måned rapportere til Danmarks Statistik, hvor mange overnattende gæster hotellet har haft. Vidste du, at med OCTOPUS kan du gøre dette nemt – blot ved ét enkelt klik?

OCTOPUS holder også styr på gæsternes nationaliteter. Så nu er det slut med manuelt at optælle – det er da smart!

Låsesystemet ASSA ABLOY

Dette system kan bl.a. håndtere fuld self-service-koncept, så gæster selv kan tjekke ind via PIN-kode.

Det unikke ved ASSA ABLOY er, at dette system kan håndtere ubegrænsede PIN-koder pr. lås. Dermed kan en gæst få tildelt en PIN-kode, som gælder til alle de områder, gæsten skal have adgang til. Gæsten kan via Personlig Gæstebog anmode om ændring af
PIN-kode til personlig kode (systemet tjekker selvfølgelig automatisk, om den er ledig).

Personlig Gæstebog

Gæsten kan fx læse alt om hotellet, området, oplevelser, parkering, tilbud osv. inden de ankommer.

Gæsten kan nemt ændre personlige oplysninger som e-mail, navn og fakturaadresse, og når dette gemmes, opdateres oplysningerne på bookingen i OCTOPUS. Ved gruppebooking kan man – fra den Personlige Gæstebog – selv opdatere bookingen i OCTOPUS med gæstenavne

Bordbestilling:

Bordtegning

Få en nem og overskuelig håndtering af dine bookinger. Du kan nemt og enkelt tegne din restaurants borde via drag and drop. Når du får en stor booking ind, er det nemt at samle flere borde under samme reservation, så du undgår dobbelt booking af et bord.

Med bordtegning kan du oprette ubegrænset antal borde og lokaler, så du også får et godt overblik over bordopstillingen til diverse arrangementer. Systemet sammentæller bookinger, så du får et hurtigt overblik over hvor mange bookinger der er til morgenmad, frokost- og aftenservering. 

Online bordbestilling

Få online bordbestilling på din egen restaurants hjemmeside. Begivenheder kan placeres i et bestemt lokale, så bookinger til den pågældende begivenhed automatisk lander i korrekt lokale. Med modulet modtager du reservationer fra dine gæster døgnet rundt – uden at skulle gøre noget!