Vi havde brug for et bookingsystem til vores 4 hoteller og 3 restauranter langs den grønlandske vestkyst. Med 133 værelser og flere møde- og konferencelokaler at servicere, undersøgte vi bredt, men valget faldt solidt på OCTOPUS. Her følte vi os straks i rette hænder, og bemærkede deres villighed til udvikling, for at tilpasse systemet til netop vores behov. 

Det er helt afgørende for os, at vi nu har fundet en samarbejdspartner, som kan følge trit med vores stærke og hurtige udvikling. Grundfunktionerne er naturligvis vigtige for os, men tilpasningen til vores forretning er endnu vigtigere; Og dér har OCTOPUS haft et stærkt fokus fra start.

 Vores skifte til OCTOPUS gik godt. Vi var realistiske og vidste, at sådanne processer kan være omstændige og at der kan opstå overraskelser og pludselige behov. Alt dette løste OCTOPUS trygt og vi er altid blevet mødt med en åbenhed af løsningsorienterede medarbejdere, når der skal laves tilpasninger – både igennem deres support, udvikling og ledelse.

 Med 4 hoteller er det enormt vigtigt for os, at kunne være effektive i oplæringen af nye medarbejdere. Med OCTOPUS’ simple brugerflade har vi netop kunne optimere oplæringen betydeligt. Det er et kæmpe plus for os, at vores nye medarbejdere hurtigt er i gang og kan koncentrere sig om gæstebetjening i stedet for et svært IT-system.

Udover at vores receptionister er flittige brugere af bookingdelen, er moduler som rapportering, API til online booking, online booking til vores agenter og begivenhedshåndtering også helt centrale funktioner for os – og altafgørende for, at vi både kan drifte og udvikle.

Vi anbefaler OCTOPUS til alle i branchen, som ønsker en stabil og handlekraftig samarbejdspartner.

Manager, Digital Business & Development hos Hotel SØMA,
Mads B. Futtrup

TAK

Tak til alle vores kunder for støtten – og ikke mindst feedback i form af fx disse anbefalinger.
Dem er vi både glade for og utrolig stolte af.