Vi er et hotel med 43 værelser og 5 lejligheder i hjertet af Odense. Vi har primært kun én receptionist på arbejde ad gangen – det er derfor utroligt vigtigt for os med et system, som altid er online, up-to-date med andre medarbejderes arbejde samt giver os et overskueligt overblik.

 Med OCTOPUS får vi dét og mere til. Når man først er introduceret til systemet, mestrer man adskillige opgaver meget hurtigt. Det er nemt at finde rundt i og det er så logisk bygget op, at selv vores afløsere kan varetage mange opgaver efter kun få vagters oplæring. Med tidligere systemer lå flere opgaver og ventede, til det faste personale igen var på hotellet. Løbende bliver der også udviklet nye funktioner, som vi hurtigt kan integrere i vores daglige arbejde. Det tilsammen har givet os en masse ro og vi kan tydeligt se en både økonomisk og tidsmæssig besparelse på personale- og oplæringsbudgettet.

 Vi bruger især booking-delen, hvor vi er meget begejstret for integrationen med vores OTA-kanaler samt at vi nu, automatisk, kan trække fra virtuelle kort. Derudover kan E-conomic-integrationen også nævnes som et kæmpe plus for vores hverdag.

Vores stuepiger er især glade for at systemet også fungerer på deres mobile enheder. På den måde kan de selv tjekke status på udtjek af gæster og gøre rent før tid. Det sparer os for unødig ventetid på gangene og konstante besøg i receptionen, for at høre, hvilket værelse de næste gang kan gå i gang med.

Allervigtigst for os er dog den kompetente og imødekommende support hos OCTOPUS. Fra start har vi fået hurtig hjælp og her er ingen spørgsmål dumme. Vi bliver altid godt behandlet af det venlige team – og ikke mindst altid taget alvorligt. Svar og løsninger er aldrig langt væk, uanset om vi skriver eller ringer til dem.

Vi anbefaler OCTOPUS til alle i branchen.

Hotelchef hos City Hotel Nattergalen, Vibeke Arentoft

TAK

Tak til alle vores kunder for støtten – og ikke mindst feedback i form af fx disse anbefalinger.
Dem er vi både glade for og utrolig stolte af.