OCTOPUS LÅSE

OCTOPUS LÅSESYSTEM

Ring til os på 73 700 100 for at høre mere om elektroniske låse til dit hjem eller virksomhed

OCTOPUS Låse er et nyudviklet system, som nemt kan installeres på de fleste europæiske døre. En håndværker (eller blot en med lidt teknisk snilde) vil typisk kunne installere en lås på mindre end 30 min. Mange gange er det slet ikke nødvendigt at skifte låsekassen, da håndtag inkl. elektronik kan installeres på eksisterende låsekasse.

Det kræver ikke strøm til døren, da låsene drives af batterier, som holder ca. 12 måneder. Der gives advarsel via medfølgende app, når batterier skal skiftes.

Du behøver ikke finde nøgle frem, hver gang du forlader huset, da den kan indstilles til selv at låse, når døren lukkes. Du skal derfor ikke bekymre dig om der er låst udefra, når du er hjemme eller om du har glemt at låse døren, da du var den sidste, der gik hjemmefra eller forlod kontoret. Låsene kan også anvendes på døre med trepunktslås, garageporte samt elevatorer.

Giv fx børnene eller dine gæster mulighed for at åbne døren med en kode – og slip for mistede nøgler samt ind- og udlevering af disse. Ligeledes kan fx håndværkere få midlertidige koder, som kan lukke dem ind. 

Såfremt du ønsker at kunne tilgå dine låse online, skal du 
bruge et Internetmodul, som forbinder til dit WiFi. Et internetmodul sættes op via app’en og kommunikerer med låsene via Bluetooth, som rækker op til 20 m. Et Internetmodul kan forbinde til mange låse – det eneste nødvendige er blot det medfølgende USB-strømstik.

PRISER

Engangsbeløb pr. lås: Kr. 1.495,-

Internetmodul: Kr. 495,-
Engangsbeløb pr. Internetmodul. Kan dække mange låse.

Elektronisk låse-abonnement: Kr. 25,-
Pr. lås pr. måned.

Priserne er eks. moms. Alle nedenstående funktioner kræver intet abonnement, blot køb af lås samt evt. Internetmodul.

Med OCTOPUS Låsesystem kan du:

  • Oprette låse-grupper, fx alle værelser, linnedrum, suiter m.m.

     

  • Alle værelsesdøre bliver oprettet automatisk. Du kan derefter tilknytte flere døre, som skal åbnes, når der bliver lavet en booking til et værelse. Fx hoveddør, restaurantdør eller universaldør.

     

  • Oprette alle medarbejdere med tilhørende PIN-koder samt lave nøglekort. Her angiver du, hvilke døre medarbejderen skal have adgang til.

     

  • Se status på alle Internetmoduler (online/offline). Du kan desuden se, hvilke døre, der er tilsluttet.

     

  • Se historik på alle døre. Døråbninger, PIN-koder benyttet, forkerte indtastninger, alarmer, hvis der har været for mange forsøg m.m.

     

  • Se alle døre med mulighed for at:
    • Åbne og lukke døre.
    • Få dørstatus (åben/lukket).
    • Batteristatus: 0-100%.
    • Se PIN-koder og nøglekort tilhørende døren.
    • Angive passage-tilstand (Åbningstider for bestemte døre: Datoer, dage, tider m.m.)
    • Se aktive PIN-koder/nøglekort for alle døre. Der kan søges på gæst, værelse m.m.

       

  • Mulighed for at få tilsendt en mail når en dør åbnes. Kan være smart, hvis du ønsker at overvåge vigtige døre som fx kontoret, en bagdør eller andet.

     

  • Vi kan sende mails til alle gæster, der booker et værelse, som indeholder auto-genererede PIN-koder, der vil lukke gæsten ind af de døre, du har valgt , fx værelset, hoveddøren m.m. Adgangen lukkes igen ved udtjekning.

     

  • Kæmpe tids- og økonomisk besparelse for dig og gæsterne, da der ikke skal bruges tid på udstedelse af nøglekort eller udleveres fysiske nøgler. Alt kører automatisk!
Tilgå mange funktioner via gratis app:
  • Oprette låse-grupper (fx sommerhuset eller privaten)
  • Opsætte åbningstider (hvis døren skal være åben i bestemte perioder)
  • Registrere nye låse, PIN-koder, nøglebrikker og fingeraftryk
    til systemet (tidsbestemt eller permanent)
  • Åbne og låse døre
  • Se historik på alle låse (hvem åbner hvilke døre og hvornår)
Åbningsmetoder:
  • PIN-kode
  • Nøglebrik
  • Fingeraftryk
  • Fysisk nøgle (medfølger)
  • Bluetooth (app)
  • Nødkode (offline)

Spar tid og penge

Elektroniske låse giver en kæmpe tids- og økonomisk besparelse for dig og gæsterne, da der ikke skal bruges tid på udstedelse af nøglekort eller udleveres fysiske nøgler. Alt kører automatisk!

Ønsker du yderligere besparelser, har vi stor erfaring i forudbetaling for hotelbookinger med PIN-kode adgang samt autofakturering, som sparer masser af tid for dit personale.

Vi er ikke ude på at gøre receptionspersonalet arbejdsløse, men til gengæld give dem bedre tid til at servicere og være der for gæsterne, så de får den bedste oplevelse.