Tutorials

Tutorials

Indledning

OCTOPUS er et cloud-baseret bookingsystem, der rummer alle de funktioner, du behøver i den daglige drift af dit hotel, restaurant, café, bar, B&B etc.

Skærmbilledet Bestillinger

Få et hurtigt og nemt overblik over hotellets bookinger via skærmbilledet ‘Bestillinger’. Funktionen kan bruges til at se, hvilke værelser der er ledige, rene, hvad der er inklusiv i gæstens bestilling og meget mere. 

Hotelbestillinger

Se hvordan du bestiller samt afbestiller et værelse, bytter værelser, opgradérer værelser samt hvordan du hurtigt finder et ledigt værelse.

Bordbestillinger

OCTOPUS giver dig et overskueligt overblik over restaurantens bordbestillinger. Det er enkelt at booke bord samt sende en bekræftelse til kunden via SMS eller mail. 

Kasseapparatet

Bordbestillinger har integreret kasseapparat, som gør det nemt hele tiden at følge med i de enkelte bordes kassebon. Kasseapparatet indeholder alle restaurantens produkter, som er nemme at redigere i, tilføje og slette. 

Rengøringsapp

Med OCTOPUS’ rengøringsapp får du et transportabelt overblik over hotellets værelser. App’en viser dig, hvilke værelser der er rene, beskidte og hvilke værelser der mangler en opfriskning. App’en gør det nemt at notere reparationer på værelset, samt give billeddokumentation herpå.

Kundetilfredshed

Når et hotelophold eller restaurantbesøg er afsluttet i OCTOPUS, er det muligt automatisk at sende et feedbackskema ud til gæsten via mail eller SMS. Gæsternes spørgsmål kan målrettes netop det, du ønsker at vide mere om.

Channel Manager

 Selv med brug af eksterne bookingsider, som hotels.com, booking.com og lignende, styrer Channel Manager dit hotels kapacitet, så du altid undgår overbookinger. 

Disse tutorials er lavet i 2017, før HotelBoss skiftede navn til OCTOPUS.